Posted on:

שילוט דיגיטלי לעסקים

העידן החדש של עולם הפרסום הפך את הפרסום המסורתי המושתת על מדיה מיושנת ללא רלוונטי וללא מוכר. פרסומות מיושנות, חלוקת פליירים ופרסום מודעות איבדו את האפקטיביות שלהם ויצרו אתגר חדש עבור בעלי העסקים בכל הגדלים. בעלי חנויות, מסעדות, מספרות, מפעלים, מקומות בילוי, חדרי כושר ועוד, נמצאים כיום בפני אתגר שיווקי המצריך התעסקות יומיומית על מנת לשמר עצמם כרלוונטיים בשוק.

עולם השילוט הדיגיטלי עונה על הצרכים הללו בדיוק כשהוא מציע יכולות שיווק קלות לתפעול יומיומי המתאימות לעידן הדיגיטלי בו אנחנו חיים. מדובר בשירות המציע לבעלי העסקים השונים לשפר משמעותית את הנראות של העסק שלהם, תוך העלאת תכנים עדכניים ברמה היומיומית במינימום מאמץ, לא משנה בכמה סניפים הם מפרסמים.

היופי שבדבר טמון ביכולת של בעל העסק לשלוט בכמה מסכים שירצה מכל מקום שבו הוא  נמצא, ולפרסם עליהם במהירות כל תוכן שיבחר. מבצע מלהיב, מוצר חדש, שירות מקורי, תמונות מעניינות, הם רק קמצוץ מהתכנים שניתנים לפרסם על המסך בלחיצת כפתור מכל מחשב ובכל זמן. בנוסף, היכולת של בעל העסק ליצר תכנים מעוצבים ומרשימים מבלי להעזר במעצב חיצוני מורידה משמעותית את עלויות הפרסום, תוך שימור נראות חיצונית מרשימה במינימום מאמץ.

צא מהקופסא, או שילוט דיגיטלי אינטראקטיבי לעסקים

במקביל לשימוש בשילוט הדיגיטלי המסורתי שיכול לשדרג באופן משמעותי כל עסק, צריך לזכור שאנו חיים בעולם בו הרשתות החברתיות חדרו עמוק לעולם הפרסום, והם כלי חובה לכל גורם המנסה לשווק את עצמו. לכן, השילוב של חשובונות של רשתות חברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם או טוויטר על מסכי שילוט דיגיטליים עונה על שני צרכים בסיסיים של כל בעל עסק:

1. מגביר את המודעות כלפי החשבונות שלו ברשתות החברתיות אל מול קהל לקוחותיו, ומזמין אותם להצטרף אליהם.

2. שליטה בתוכן המופיע על המסך ישירות מהחשבונות שלו ברשתות החברתיות וכך תחזוק תוכן עדכני ומגוון על המסך.

בנוסף, עולם השילוט הדיגטלי האינטראקטיבי מאפשר ליצור סקרים על כל מסך וכך לשאול את את הלקוחות שאלות, וליצר איתם סוג של מערכת יחסים תוך קבלת פידבק על השירותים שהוא מעניק, כשהלקוח יכול לענות עליהן און ליין מכל טלפון נייד חכם:

איזה מוצר תרצה שיהיה במבצע?

מה המשקה המועדף עליך?

באיזה סניף יש לדעתך את השירות הטוב ביותר?

שאלות מסוג זה מייצרות אווירה יחודית ואישית בעסק, כזו שגורמת לאנשים לרצות לחזור אליו שוב ושוב.

חברת נוביסיין מעניקה את כל השירותים האלו המיועדים לעסקים בכל הגדלים! 

איך מתחילים?

נרשמים חינם כאן – הרשם

רוצים עזרה או מתקין מוסמך של נוביסיין?

שלחו מייל ל info@novisign.com עם פרטים ונעזור לכם להפעיל שלט אלקטרוני בצורה פשוטה וזולה.

————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————–

בלוג השילוט הדיגיטלי של חברת נוביסיין מאפשר לכל אחד לשלוח לנו כתבות ודעות בנושאי שילוט דיגיטלי. אתם מוזמנים לשלוח לנו פוסטים לבלוג, לקרוא ולשתף.

עוד בבלוג שלנו: שילוט דיגיטלי לבתי ספר , שילוט דיגיטלי לחנויות , שילוט דיגיטלי למרכזי ספורט , שילוט דיגיטלי למוניות ולתחבורה ציבורית , שילוט דיגיטלי לשירותים ציבוריים וחדרי נוחות , שילוט דיגיטלי לקניונים , שילוט דיגיטלי לתחנות אוטובוס / רכבת , שילוט דיגיטלי למרכז חוגים קהילתי , שילוט דיגיטלי לחברות וארגונים , שילוט דיגיטלי למועצה מקומית , שילוט דיגיטלי מבוסס אנדרואיד , שילוט דיגיטלי לחדרי המתנה, שילוט אנדרואיד – שילוט טקסט,המהפכה הירוקה של השילוט