שילוט דיגיטלי לאנדרואיד

שילוט דיגיטלי מבוסס אנדרואיד

 

באמצעות שימוש בתוכנת שילוט של נוביסיין תוכלו להפוך כל מסך / צג לשלט דיגיטלי מבוסס נגן אנדרואיד של גוגל. במערכת נוביסיין יש תמיכה בנגנים שונים של שילוט דיגיטלי כאשר האופציה המעניינת ביותר היא חיבור של נגני אנדרואיד הנהפכים להיות חלק מרכזי בעולם הדיגיטלי של היום. נוביסיין שילוט דיגיטלי מבוסס אנדרואיד מאפשר להשתמש בכל חומרה סטנדרטים על גבי רשת האינטרנט. עלות מוערכת של נגן Google Android TV box תעלה כ מאה דולר לעומת נגנים יעודיים של שילוט דיגיטלי שמחירם נע בין 300 ל 900 דולר אנדרואיד פשוט מאפשר יותר בפחות.

בדפי האנדרואיד שלנו באתר תוכלו ללמוד בצורה פשוטה איך להריץ שילוט דיגיטלי מבוסס . כל מה שצריך לעשות זה לקחת נגן אנדרואיד או מחשב טאבלט מבוסס אנדרואיד או טלפון חכם מבוסס אנדרואיד למכשיר האנדרואיד מורידים את האפליקציה של נוביסיין חינם מחנות האפליקציות של גוגל Google Play Digital Signage החל מרגע זה תוכל לשדר למכשיר מדיה באמצעות האדמין באתר של נוביסיין.

סכמת מערכת נוביסיין לשילוט דיגיטלי מבוסס אנדרואיד
שילוט דיגיטלי מבוסס אנדרואיד
ראו כיצד נגן אנדרואיד הופך לנגן שילוט דיגיטלי
נגן שילוט דיגיטלי אנדרואיד
מסך 42 אינצ מחובר לנגן אנדרואיד באמצעות חיבור HDMI

מערכת שילוט דיגיטלי מבוססת אנדרואיד
צפו בסרטון המסביר כיצד במספר צעדים אפשר להפוך כל מסך למסך שילוט דיגיטלי מבוסס אנדרואיד. עקבו אחר ההתקנה שלב שלב וראו כיצד תוכלו תוך מספר דקות להתחיל לשדר למסך שידורי נוביסיין.