מערכת סקרים לשילוט דיגיטלי

נוביסיין שמחה להודיע על שחרור הרחבה לגרסת הענן הכוללת יכולת אינטראקטיבית חדשנית – הפעלת סקר על גבי תשתית שילוט דיגיטלי!

סקר הינו אחד האמצעים הנפוצים והמוצלחים לשימור התקשורת בין בית עסק ללקוחותיו, תוך לימוד צרכיהם ושאיפותיהם. לעיתים בית העסק, ברצותו לקבל את ההיזון החוזר מלקוחותיו ובכדי לעודדם להשתתף בסקר, מעניק במתנה מתנה קופון לאלו התורמים מזמנם.

הפונקציונליות האינטראקטיבית היחידה מסוגה מבית נוביסיין מאפשרת הקמה פשוטה וקלה של סקר, על גבי מסך גדול, כחלק מתשתית השילוט הדיגיטלי. הלקוח מתחבר למסך באמצעות הטלפון החכם שנמצא ברשות רובנו (סריקה פשוטה של קוד QR תעשה את העבודה). על גבי המסך.היישום מאפשר הצגת שאלה בודדת או מספר שאלות וכן תשובות נכונות/שגויות, תוצאות הסקר מוצגות בזמן אמת (!)

הרכיב האינטראקטיבי מתחבר באופן טבעי למערכת מבוססת הענן לניהול תוכן מבית נוביסיין. המערכת פותחה ב HTML 5 ועל כן תואמת כל פלטפורמה ומערכת הפעלה לטלפונים חכמים הקיימת בשוק.

על פי חזונה של נוביסיין, השילוט הדיגיטלי המסורתי נכחד מן העולם, וללא שינוי תפיסתי וחיבורה של הטכנולוגיה האינטראקטיבית, לא תתאפשר צמיחה לענף.

דמיינו לעצמכם בר במרכז אורבני שממש ‘שואל’ את לקוחותיו איזה בירה ירצו בהנחה ב HAPPY HOUR הבא? הקהל מצביע, התוצאות משתנות בזמן אמת ומשתקפות במסך, ההתרחשות יוצרת חוויה משותפת לכלל באי המקום וכעבור 30 דקות הבירה ה’זוכה’ מוצעת למחירה ב50% הנחה? באמצעות המערכת ניתן להוסיף ללקוח קופון (למשל, לשימוש בביקורו הבא בבר) שיגדיל את נאמנותו למקום ולהוויה. תסריטים רבים דומים ושונים יכולים לקרום עור וגידים בשלל סוגי עסקים מקמעונאות ועד חינוך, ממלונות ועד מוסכים, ממרכז תרבות ועד כנס רב משתתפים ולמעשה בכל אתר בו מתקיימים מפגשים.

אפשרויות חדשות עומדות בפני בעלי העסקים, בפשטות טכנולוגית ובמחיר שווה לכל נפש המתאפשר באמצעות טכנולוגיית הענן. אל תשאר בחוץ!